Powrót do strony głównej Biura Rachunkowego

 

 

Biuro rachunkowe oferuje rozliczenia roczne drogą elektroniczną

Biuro oferuje wypełnianie deklaracji rocznych bez konieczności fizycznego dostarczenia dokumentów.

Procedura wygląda następująco:

  1. Klient wysyła faxem lub poprzez e-mail potrzebne dokumenty, takie jak np. otrzymany od pracodawcy PIT 11, PIT 8C oraz inne informacje o osiągniętych dochodach za rok 2010, a także podaje informacje uprawniające do różnego typu ulg, np. kwota wydatków na internet, informacja o liczbie małoletnich dzieci.
  2. Pracownik Biura sprawdza dokumenty pod względem poprawności i kompletności, a w razie wykrycia jakichś nieprawidłowości lub braków kontaktuje się z Państwem poprzez e-mail.
  3. Gdy dokumenty są prawidłowe i kompletne, Biuro niezwłocznie (maksymalnie 7 dni) sporządza zamówioną deklarację.
  4. Po sporządzeniu deklaracji, jest ona wysyłana do Klienta w formacie PDF. Wiadomość zawiera także numer konta bankowego, na który należy wpłacić odpowiednią kwotę.
  5. Po otrzymaniu deklaracji, Klient wpłaca odpowiednią kwotę na podany w e-mailu numer konta bankowego.